مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

1402/06/05
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)کسی است که پس از گذراندن دوره ای آموزشی لازم بتواند با اجرای یک برنامه کسب و کار الکترونیکی به انجام فغالیت های بازاریابی الکترونیکی جهت کسب درامد بپردازد.

هزینه دوره

ریال
  • سطح دوره
  • مدت زمان دوره
  • زمان برگزاری
ثبت نام


اطلاعات دوره

 


آیا این دوره میتواند منبع درآمدی برایمان باشد؟
ازتباط با مشتری، شغلی حرفه ای است که بازارکار برای آن به وفور وجود دارد و حتما باید تکنیک های مربوط به نحوه ارتباط با مشتری به فرد ، آموزش داده شود. بنابراین شما میتوانید با سپری کردن حرفه های شاخه امور مالی و بازرگانی و ارائه مدارک آن به این مراکز در آن ها استخدام شوید و تیم CRM  این شرکت ها را مدیریت کنید.
 
 پس از آموزش در این دوره چه کاری میتوانیم انجام دهیم؟
شما در اتمام این دوره میتوانید مهارت‌های دیگر مانند مدیر بازاریابی ، مدیر ارشد کسب و کار و.. را فرا گیرید و به شکل حرفه‌ای‌تری آموزش خود را ادامه دهید.
 
آیا علاوه بر آموزش ، مدرک معتبری هم میتوانیم دریافت کنیم؟

شما میتوانید پس از آمورش مدرک معتبر فنی حرفه ای با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) دریافت کنید. دقت کنید که مدرک فنی حرفه ای ، بین المللی بوده و دارای کد isco هست و شما می توانید پس از آزمون و دریافت مدرک ، به راحتی آن را ترجمه کرده و به عنوان مدرکی که نشان می دهد شما در این حرفه ، مهارت دارید آن را به شرکت ها و دانشگاهای ایران و کشور های دیگر ارائه کنید.

آیا میتوانم با اخذ مدرک این دوره ، مهاجرت کنم ؟
بله ، مدارک فنی حرفه ای کاملا تایید شده هستند و در همه ی کشور های دنیا قابل اعتبار بوده بنابراین با اخذ این مدارک مسیر مهاجرت برای شما میتواند هموارتر شود.

enlightenedبرای دانلود فایل استاندارد فنی حرفه ای حرفه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) و سر فصل های دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره crm فنی حرفه ای آموزش ارتباط با مشتری سرفصل درس مدیریت ارتباط با مشتری دوره های آموزشی مدیر پشتیبانی دوره های آموزشی مرکز تماس دوره خدمات مشتریان دوره مشتری مداری آموزش مدیریت ارتباط با مشتری دوره مدیریت مرکز تماس مهارت های ارتباط تلفنی با مشتری دوره مدیریت رضایتمندی مشتری

همین حالا ثبت نام کنید

آموزش توسط اساتید مجرب سازمان فنی و حرفه ای کشور و اساتید با تجربه در بازار کار